Thursday 24 October 2013

Aku yang dulu bukan la yang sekarang...ewahh~





aku baru balik dari kursus bina insan
kat kv shah alam
30 kaunselor di datng kan khas dr seluruh kv malaysia
kaunselor2 yang berdaftar peringkat kebangsaan

benda di buat sebenarnye untuk pelajar
biase la kan
nama pon students
stress tu sentiasa ada
hari pertama dengar banyak rungutan dari students
mmg la program dari pagi smp ptg kot
hari kedua nampak perubahan
dorg lebih hepi
banyak benda dorg kena lukis
and ofkos la kannn
ko deal ngan kaunselor kottttt
semua benda yang korang lukis mencerminkan 1001 benda tentang diri korang
x boleh nk tipu
apa yang korang lukis tu adalah benda yang korang fikirkan dalam kepala
sekalu gus boleh nampak korang sebenarnya stress ke,hepi ke,buat2 hepi ke
sume la...

dan aku....
alhamdulillah..lepas apa yang aku dapat,dengar dan fahami
aku mula ke arah positif
dan cuba ke arah positif
bukan senang nk ke arah tu
tapi bukan susah pon ke arah tu
pucuk pangkal diri kita

aku belajar menulis skrip untuk kehidupan hari esok
tu yang di ajar


berbual dengan kaunselor memang beri ketenangan
sume yang kuar dr mulot dorg 
betol2 menusuk ke jantong wei
betol2 mngubah persepsi kita terhadap kehidupan

In Shaa Allah..
aku akan teros positif
chaiyok kawan2 !!
yea






nak wat side income?
PM aku ye

013.206.0902
zarina.sharudin@gmail.com




























No comments:

Post a Comment